Odpowiedzi

2010-01-12T15:24:50+01:00
W przyszłości chciałbym być ojcem, którego dzieci by kochały. Zawsze poświęcałbym im dużo czasu. Rozmawiałbym z nimi na wszystkie interesujące je tematy. Jednocześnie starałbym się wychować je na ludzi głęboko wierzących. Byłbym stanowczy ale i łagodny, w zależności od sytuacji.
5 3 5
  • Użytkownik Zadane
2010-01-12T15:25:12+01:00
W przyszłośći chciałbym być ojecem -dobrym miłym pomagać ,szanować żone niebić dzieći tylko stosować im odpowiednie kary na jakie zasłużyły.mam nadzieje że pomogłem :D
5 4 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T15:25:18+01:00
W przyszłości chciałbym być przede wszystkim dobrym ojcem. Chciałbym móc zarabiać wystarczająco aby niczego brakowało i by moje dzieci były szczęśliwe. Zabierałbym swoje dzieci często na różne wycieczki wraz z moją żoną. Byłbym dla dzieci przyjacielem, z którym mogłyby porozmawiać oraz osobą, która pokaże im co zrobiły źle.
12 4 12