Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T15:28:33+01:00
8a to jest 8 razy wartość a ,a 8a² to jest 8 razy ( a×a)
8a-9=8×(-2)-9=-16-9=-25
4n² gdzie n=-½
4n²=4×(-½)²=4×¼=1
2010-01-12T15:32:58+01:00
8a - czyli np
twoje a = 2 to robisz tak 8 razy 2
a jak masz 8a do kwadratu czyli np
twoje a dalej = 2 to robisz tak..
8 razy( 2 razy 2) i to sie =8 razy 4 a to sie =32


twoje rozwiazanie .
8a-9=8 razy(-2)-9=-16-9=-25
4n-do kwadratu - n = 4 i 1 druga - jedna dryga =4