Odpowiedzi

2009-09-25T16:13:08+02:00
POMÓŻCIE ODNALEŹĆ MICHASIA!!!
Michał miał 12 lat , kolor oczu zielone był niski .
jeśli ktos z państwa go widział prosze o kontakt!!!
tel.855954843 - zmyslony jak coś:P
13 2 13
2009-09-25T16:33:48+02:00
ZAGINĄŁ MICHAŚ!!!
Ostatni raz widziano chłopca 22.08.09roku o godzinie 14 w Parku Bydoskim. Ma niebieskie oczy, włosy blond, niski, ubrany w jeansy i zieloną bluzę. Jeżeli możesz pomóc, zadzwoń na nr 515987654.
11 2 11
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-25T17:12:38+02:00
ZAGINĄŁ MICHAŚ ! ! !
Dnia 01.01.2000r. ok godz 17.20 w okolicach Parku (nazwa:)) zaginą mały chlopiec. Niskiego wzrostu, ciemne oczy, ciemna karnacja, czarne włosy. Ubrany byl w białą koszulkę i zielone spodenki. Miał też charakterystyczne żółte, sportowe buty.
Jeżeli ktoś z państwa widział chłopca podobnego do tego z opisu bardzo prosze o kontakt! tel. 500 111 222
12 2 12