Odpowiedzi

2010-01-12T15:27:36+01:00
Jest cały pokryty śniegiem panuje tam zjawisko równonocy.
  • Użytkownik Zadane
2010-01-12T15:29:22+01:00
Http://hornsund.igf.edu.pl/dobieguna.html

lub

http://www.zgapa.pl/zgapedia/Biegun_p%C3%B3%C5%82nocny.html
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T15:29:40+01:00
Biegun północny to najbardziej wysunięty na północ punkt na Ziemi . To przez ten punkt przechodzi oś obrotu naszej planety. Ma on stałe położenie (szerokość geograficzna 90°N); nie ma tam lądu, a ocean przez większość czasu pokryty jest czapą lodową. Bez względu na to, jaki kierunek obierze się będąc na północnym biegunie geograficznym zawsze będzie to południe.