Odpowiedzi

2010-01-12T15:29:01+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-12T15:30:24+01:00
Warszawa jest stolica Polski od 1945 a konstytucyjnie od 1952. Wczesniej byla nia jeszcze w latach 1918-1939 i wspolnie z Krakowem w latach 1596/1609-1795. Warszawę jako stolicę Polski, przeniósł Zygmunt 3 Waza. Dowodem na to jest posąg Zygmunta 3 Wazy w Warszawie.
45 4 45
2010-01-12T15:30:54+01:00
Warszawa została stolicą Polski w 1596 roku ale podobno historycy się kłócą że tak nie było. :D
61 4 61