1.Powiedz, jakimi cechami powinien być obdarzony idealny rycerz i czym powinno cechować się jego postępowanie.
2.Ułóż kodeks nastolatka którego sam(a)chciał(a)byś przestrzegać.Napisz co najmniej pięć punktów.

za krótką odp.na 2 pytanie daje spam a za długą odpowiedź naj. ;D

2

Odpowiedzi

2010-01-12T15:39:47+01:00
1.Walczy za wiarę, króla i ojczyznę i był im oddany
jest lojalny
doskonale zna rzemiosło wojenne i opanował sztukę walki
jest heroiczny i waleczny, nie rezygnuje z dalszej walki nawet w chwili
całkowitej klęski
czuje się odpowiedzialny za swoich podwładnych
dba o honor rycerski
nie jest tolerancyjny wyznaniowo
gromi i nienawidzi nieprzyjaciół
jest pyszny, Saracenów traktuje jako podludzi
okrutny i egoistyczny (przyczynił się do śmierci francuskich żołnierzy
pogardza życiem, gdyż jest to tylko epizod
nigdy nie obraca się do wrogów plecami
2.
1. NIE PIJ
2. NIE PAL
3. SZANUJ RODZICÓW
4. BĄDŹ SZCZERY
5. ZAWSZE MÓW PRAWDĘ
6. NIGDY NIE KLAM
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T15:51:06+01:00
1. Idealny rycerz powinien być uczciwy, dobry, kulturalny, pomocny, szlachetny. Powinien mówić prawdę, pomagać innym w kłopotach, odnosić się z szacunkiem do innych ludzi, nie wywyższać się, bronić słabszych i kobiet.

2. (Nie wiem w jakie dokładnie formie to ma być, więc napiszę równoważniki)

Nastolatek powinien:
1. Pomagać innym
2. Odrabiać zadania domowe ;D
3. Być uczciwy
4. Chodzić do szkoły
5. W miarę możliwości dobrze się uczyć
6. Starać się być uprzejmy dla innych
7. Rozwijać swoje pasje
8. Uczyć się
9. Być kulturalny

Nie powinien:
10. Obrażać innych
11. Opuszczać lekcji
12. Ściągać
13. Bić się
14. Oszukiwać
15. Marnować swoich talentów
16. Wyśmiewać się z innych
17. Stosować używek
7 4 7