1. Przetłumacz na Polski ;]:

a) Wo heiBt der beste Freund von Oliver?
b) Wo wohnt er?
c)Wie alt ist er?
d) Welche Klasse besucht er ?
e)Was macht er in seiner Freizeit?
f) Wohin geht er manchmal mit Oliver?

g) Wie heiBt die beste Freundin von Steffi ?
h) Wo wohnt sie?
i) Wie alt ist sie ?
j) Welche Klasse besucht sie?
k) Was sind ihre Hobbys?
l) Hat sie ein Handy ??

Jak coś jest to zadania 2 str/34 MAGNET 1 dla 1 gimazjum. Tu chcialem zebyscie przetlumaczyli ale w zadaniu pisze zeby odpowiedziec na pytania... Kto zrobil niech napisze co wpisac, a ten kto nie to niech chociaz przetlumaczy ;]]
Z gory dzieki
Pozdrawiam

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T15:35:19+01:00
1. Przetłumacz na Polski ;]:

a) Wo heiBt der beste Freund von Oliver?
jak się nazywa najlepszy przyjaciel olivera
er heißt Markus

b) Wo wohnt er?
gdzie on mieszka
er wohnt in Hamburg.

c)Wie alt ist er?
ile ma lat
er ist 17 Jahre alt.

d) Welche Klasse besucht er ?
do ktorej klasy chodzi
er besucht ein zweite Klasse.

e)Was macht er in seiner Freizeit?
co robi w swoim wolnym czasie
er mag fotografieren und Bücher lesen.

f) Wohin geht er manchmal mit Oliver?
gdzie on chodzi czasami z olivierem?
er geht manchmal mit Oliver in die Disco.

g) Wie heiBt die beste Freundin von Steffi ?
jak nazywa sie najlepsza przyjaciolka steffi?
sie heißt Julia.

h) Wo wohnt sie?
gdzie mieszka
Sie wohnt in Dortmund.

i) Wie alt ist sie ?
ile ma lat
Sie ist 16 Jahre alt.

j) Welche Klasse besucht sie?
do ktorej klasy chodzi
Sie besucht ein erste Klasse.

k) Was sind ihre Hobbys?
jakie sa jej hobby?
In ihren Freizeit reiten sie und malen gern.

l) Hat sie ein Handy ??
czy ma telefon komorkowy
Sie hat ein Handy.
24 4 24
2010-01-12T15:38:47+01:00
A)jak nazywa się najlepszy kolega Olivera?
b)gdzie mieszka?
c)ile ma lat?
d)do której chodzi klasy?
e)co robi w wolnym czasie?
f)jak nazywa się najlepsza koleżanka od Steffi?
g)gdzie ona mieszka?
i)ile ona ma lat?
j)do której chodzi klasy?
k)jakie ma hobby?
l)czy ma telefon?
6 3 6