Odpowiedzi

2010-01-12T15:34:34+01:00
1. Polega na tym, że tekst pisał człowiek, ale był on natchniony przez Boga, który był jakby drugim autorem.
2. Prawdę, że Bóg przyszedł na świat i stał się człowiekiem dla naszego zbawienia.
3. Ponieważ wiemy, że w rzeczywistości to Bóg dyktował słowa Pisma Świętego.
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T15:40:24+01:00
1. Podwójne autorstwo polega na tym że człowiek pisze Biblie pod natchnieniem ducha św. Człowiek jest tylko narzędziem w reku Boga
2. W Biblii Bu przekazuje nam głównie prawdę o zbawieni, ale nie tylko. W księdze tej jest wiele wskazówek jak żyć i postępować. Sens jest często bardzo ukryty i trzeba go się dopatrywać
3. W Bibli są podane fakty historyczne takie jak że rządził Herod, czy Poncjusz Piłat.
2 3 2