Odpowiedzi

2010-01-12T15:46:35+01:00
Powineines sie modlic isc do spowiedzi uczestniczyc na mszy swietej i wierzyc w boga
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T15:48:33+01:00
Wg. mnie to przede wszystkim powinienem być mniej wulgarny. Powinienem znacząc bardziej pomagać rodzicom i bliskim.
Powinienem pilnować bym częściej chodzić do kościoła .
Na dodatek powinienem zacząć pomagać tez ludziom starszym.
Zawsze nie mogę wstydzić się swej wiary oraz ze ja bylem w kościele a ktoś nie i się ze mnie śmieje. Powinienem również bardziej skupiać się na lekcjach religii i słuchać ewangelii w kościele.
1 3 1