To jest w sumie zadanie angielsko-plastyczne, ale chodzi mi tylko o podpowiedź ;)
Mam narysować na angielski jakiś wymyślony znak (najlepiej drogowy) i go podpisać, ale ja tylko proszę o podpowiedź jaki to by mógłby być znak.

3

Odpowiedzi

2010-01-12T15:37:15+01:00
Mozesz narysować taki znak na ktorym bedzie dwóch dzxieciaków które się biją a na tym napisane Pamiętan nie bij się w szkole:)Chyba taki moze byc(ps. Napis moze byc inny;PTo nie jest znak drogowy bo nic innego wymyslec nie mogę:P
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T15:39:40+01:00
Zakaz krzyczenia, zakaz nalepiania plakatów,
a jakieś komiczne.. np znak który mówi o tym gdzie znajduje się miejsce lądowania rakiet. ;p
2010-01-12T15:40:22+01:00
Stop??? a może turn left (skręc w lewo) turn right(skrec w prawo)