Proszę o przetłumaczenie:

a)
-Are you ready to order?
-I`m not sure.Can you tell me what today`s specials are, please?
-Certainly, madam. Tuday we have salmon bake cooked in a creamy
mushroom sauce with flaked almonds on top.
-Ooh, that sounds lovely!
-Then there`s sirloin steak with a spicy tomato and pepper sauce.
-Oh, I1m afraid I can`t eatnanything spicy.
-Well, we also have roast lamp served with a honey and mustard sauce.
-Oh yes. I`II have that, please.
-And for you, sir?
-I`II have the steak, please.
-How would you like it cooked?
-Medium rare.No, on second thoughts,I think I`d rather have it well done.
-Right. Thank you.


b)
-Mmm!Something smells good! What`s cooking, Lauren?
-I`m cooking a special meal for Tom`s birthday.
-That`s nice of you. What`s on the menu?
-I`m making fish and roast potatoes.
-Sounds delicious.What`s for dessert?
-I`m going to make a chocolate cake. It`s his favourite.
-Yum!... What`s that smell, Lauren?
-Oh no, the fish is burning! Turn the cooker off, quick.!

c)
-So, Joyce. Are we all set for the dinner party on Saturday, then?
-Not quite. I haven`t decided on the menu yet.It`s difficult to choose
dishes that everyone will like. Got any ideas?
-What about prawn cocktail for starters? Most people like that.
-Yes, but Gordon`s allergic to prawns.
-Oh dear. Well how about a nice vegetable soup? You can`t go wrong with that!
-Right, and the main course is a problem.
-Well, most people like chicken, don`t they?
-Yes except Sarah is a vegetarian.
-Does she like pasta? I could make vegetable lasagne with a rich cheese sauce.
-Thatwould be great. Are you sure you can manage that?
-Leave it to me. Now, what about dessert?
-I`ve got that covered. I`m making my special cherry cheesecake.
Dziękuje!

2

Odpowiedzi

2010-01-12T16:03:33+01:00
A)
-Are you ready to order?
-I `m sure.Can nie powiesz mi, co dziś` s specjalne są, proszę?
-Oczywiście, pani. Tuday mamy piec łosoś gotowany w kremowym
sosie grzybowym z płatkach migdałów na wierzchu.
-Ooh, że sounds lovely!
-Wtedy `s polędwicy z pikantnym sosem pomidorowym i pieprzem.
Och, I1m boi Nie mogę eatnanything ostry.
-No, mamy także lampy pieczona z miodem i sosem musztardowym.
-O tak. I `II, że, proszę.
-I dla was, proszę pana?
-I `II, steki, proszę.
-Jak chcesz to gotowane?
-Rare.No średnie, w drugim myśli, myślę, że `d raczej to dobrze zrobione.
-Prawo. Dziękuję.


b)
-Mmm! Something smells good! What `s gotowanie, Lauren?
-I `m gotowania specjalny posiłek dla Tom` s urodziny.
-That `s nice of you. What `s w menu?
-I `m co ryby i pieczonymi ziemniakami.
-Sounds delicious.What `s na deser?
-I `m going to zrobić ciasto czekoladowe. It `s jego ulubionym.
-Yum! ... What `s that smell, Lauren?
-O, nie, ryby się pali! Włącz piekarnik wyłączyć szybkie.!

c)
-Tak, Joyce. Czy wszystko jest gotowe do kolacji w sobotę, potem?
-Niezupełnie. I haven `t postanowiła yet.It menu` s trudne do wyboru
dania, które każdemu się spodoba. Masz jakieś pomysły?
-Co krewetki koktajlowe na początek? Większość ludzi w tym stylu.
-Tak, ale Gordon `s uczulonych na krewetki.
-Och. Well how about a nice zupa jarzynowa? Możesz `t go wrong with that!
-Prawo, a głównym daniem jest problem.
-Cóż, większość ludzi jak kurczak, don `t they?
-Tak, z wyjątkiem Sarah jest wegetarianinem.
-Czy ona jest jak makaron? Mogłem lasagne warzywne z bogatym sosem serowym.
-Thatwould być wielki. Czy na pewno można zarządzać tym?
-
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T16:14:06+01:00
A) - czy jesteście państwo gotowi już zamawiać?
-nie jestem pewna, czy może mi Pani powiedzieć jaka jest dzisiejsza specjalność ?
- Oczywiście prosze pani. Dzisiaj mamy łososia pieczonego gotowanego w kremie grzybowym sos z płatkami kukurydzianymi , migdałowiec.
- ohh brzmi pięknie
- następnie polędwica wołowa , stek z pikantnym pomidorowym sosem z piprzem.
-oh jestem przestraszona, nie mogę jeść cokolwiek pikantnego.
- wiec mamy pieczeń ... z miodem i musztardowym sosem
- oh tak prosze o to.
- a dla pana?
- ja poprosze stek.
-jaki pan lubi? gotowany?
- średnio krwisty... tu nie wiem...
- ok, dziekuje

b) mmm, coś pięknie pachnie! co gotujesz Lauren?
- gotuje specjalny posiłek na urodziny Toma.
-to ładnie z Twojej strony. Co jest w menu?
-robie rybe i pieczone ziemniaki.
-brzmi pysznie. A co na deser?
-będe robić ciasto czekoladowe. To jego ulubione.
-yum... co tak śmierdzi lauren?
-o nie ! ryba się przypaliła, nie obróciłam szybko na drugą stronę. !

c) więc, joyce. Czy robimy obiad impreze w sobote?
- nie szybko. NIe wiem jakie będzie menu. To jest trudne wybrać potrawę którą wszyscy lubią. Jakieś pomysły?
- co myślisz o koktajlu z krewetek? duzo ludzi je lubi.
-Tak, ale Gordon's mają alergie na krewetki.
-Ohh tak. Więc co myślisz o zupie warzywnej? Nie możesz zaprzeczyć.
- tak... tu nie wiem..
- Więc duzo ludzi lubi kurczaka, nie oni?
- Tak z wyjątkiem Sary, ona jest wegetarianką
- Czy ona lubi makaron? MOgę zrobić warzywną lazanię z intensywnym sosem serowym.
- BYłoby świetnie. Czy jesteś pewna że możesz to zrobić?
- Zostaw to dla mnie. A teraz, co myślisz o deserze?
- Mam go pokryty... nie wiem dokładnie tego... Robie specjalną wiśnie cistao serowe