Podaj daty :
-wkroczenie armii czerwonej na ziemie Polskie.
-powstanie warszawskie.
-powstanie NATO.
-powstanie układu warszawskiego.
-nieudane próby przywrócenia demokracji w polsce.
-wybór polaka na papieża.
-ogłoszenie stanu wojennego.
-wybory po obradach okrągłego stołu.
-obalenie muru berlińskiego.
-rozpad ZSRR.

Gdyby ktoś miał to prosiłabym pełne daty czyli dzień miesiąc i rok . W niektórych nie potrzebne :) Daje naj !!

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T15:45:04+01:00
17 września 1939 AC
1 sierpania 1944 pw
14 V 1955 układ
24 sierpnia 1949 nato
16 października 1978 JPII
13 grudnia 1981 stan wojenny
4 czerwca 1989 wybory okregłego stołu
9 listopada na piątek 10 listopada 1989 upadł mur berliński|
26 grudnia 1991 zsrr
2 5 2
2010-01-12T15:46:27+01:00
1) 17 września 1939
2) 1 sierpnia 1944
3) 4 kwietna 1949
4)24 sierpnia 1949
5) 14 maja 1955
6) 16 października 1978
7) 13 grudnia 1981
8) 6 luty 1989
9) 9 listopada 1989
10) 26 grudnia 1991 .

1 1 1
2010-01-12T21:53:55+01:00
1. 17 IX 1939
2. 1 VIII 1944
3. 4 IV 1949
4. 14 V 1955
5. 1980
6. 16 X 1978
7. 13 XII 1981
8. 4 VI 1989
9. XI 1989
10. 26 XII 1991