Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T16:31:11+01:00
1. twardówka
2. soczewka,
3. rogówka
4. komora przednia
5. tęczówka
6. ciało rzęskowe
7. ciało szkliste
8. naczyniówka
9. siatkówka
10. twardówka
11. dołek środkowy
12. nerw wzrokowy
13. plamka ślepa
2010-01-12T16:40:11+01:00
1. twardówka 2. soczewka, 3. rogówka 4. komora przednia 5. tęczówka 6. ciało rzęskowe 7. ciało szkliste 8. naczyniówka 9. siatkówka 10. twardówka 11. dołek środkowy 12. nerw wzrokowy 13. plamka ślepa