Ktoś może mi przetłumaczyć zdania na j. niemiecki z czasie Imperfekt ?
1. Pierwszy dzień w nowej szkole był wyjątkowy.
2. Znałam już wcześniej kilka osób, więc czułam się swobodnie.
3. Niektórzy byli zdenerwowani, bo nikogo nie znali.
4. Moja nowa wychowawczyni wywarła na mnie dobre wrażenie.
5. W pierwszym dniu szkoły pani Profesor nie trzymała nas zbyt długo.
6. Porozmawiała z nami chwilę i podała podział godzin na najbliższy dzień.
7. Każdy z uczniów miał powiedzieć kilka zdań o sobie.
8. Wszyscy wydawali mi się bardzo mili i sympatyczni.
9. Wyszliśmy razem ze szkoły udając się w stronę przystanku autobusowego.
10.Szkoła mi się bardzo spodobała.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-15T14:57:26+01:00
1. Der erste Tag der neuen Schule war einzigartig.
2. Ich kannte ein paar Leute schon, und ich fühlte mich wohl.
3. Einige waren verärgert, weil niemand wusste.
4. Mein neuer Lehrer hatte einen guten Eindruck auf mich gemacht
5. Der erste Tag in der Schule Frau Professor ist nicht gehalten uns zu lange
6. Sprechen Sie mit uns kurz an und gab die Teilung Stunden in den nächsten Tag.
7 Jeder der Schüler musste ein paar Sätze über sich selbst sagen.
8. Alles schien mir eine sehr nette und sympathisch.
9 Wir gingen zusammen zur Schule und ging nach der Bushaltestelle.
10.Szkoła ich sehr gern.

Mam nadzieję że pomogłam... Dasz najlepszą??
2010-01-15T19:47:13+01:00
1. Der erste Tag der neuen Schule war einzigartig.
2. Ich kannte ein paar Leute schon, und ich fühlte mich wohl.
3. Einige waren verärgert, weil niemand wusste.
4. Mein neuer Lehrer hatte einen guten Eindruck auf mich.
5. Der erste Tag in der Schule Frau Professor ist nicht gehalten uns zu lang.
6. Sprechen Sie mit uns kurz an und gab die Teilung Stunden in den nächsten Tag.
7. Jeder der Schüler musste ein paar Sätze über sich selbst sagen.
8. Alles schien mir eine sehr nette und sympathisch.
9. Wir gingen zusammen zur Schule und ging nach der Bushaltestelle.
10.Schule ich sehr gern.