Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-25T16:45:52+02:00
Zmniejsz Liczbę składników sumy:
a) 2√3+√3=3√3
b)4√5-3√5=1√5
c)√8-√18=2√2-3√2=-1√2
d)2√3+√27-√12=2√3+3√3-2√3=3√3
  • Użytkownik Zadane
2009-09-25T16:51:07+02:00
A) 2√3+√3=3√3
b)4√5-3√5=√5
c)√8-√18=(√4×√2)-(√9×√2)=2√2-3√2=-√2
d)2√3+√27-√12=2√3+(√9×√3)-(√4×√3)=2√3+3√3-2√3=3√3

:)
2009-09-25T16:57:29+02:00
A) 2√3+√3= 3√3
b) 4√5-3√5= √5
c) √8-√18= √2×4-√2×9= 2√2-3√2=-√2
d) 2√3+√27-√12= √4×3+√27-√12=√12+√27-√12=√27=√3×9=3√3