Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T15:39:03+01:00
1. twardówka
2. soczewka,
3. rogówka
4. komora przednia
5. tęczówka
6. ciało rzęskowe
7. ciało szkliste
8. naczyniówka
9. siatkówka
10. twardówka
11. dołek środkowy
12. nerw wzrokowy
13. plamka ślepa
2010-01-12T16:01:19+01:00
1 twardowka 2 soczewka 3 spojowka 4 chyba ciecz wodna oka 5 teczowka 6 ciało rzeskowe 7 ciało szkliste 8 siatkowka 9 naczyniowka 10 twardowka 11 plamka żółta 12 nerw wzrokowy 13 plamka ślepa