Uporządkuj daty chronologicznie (od najwcześniejszych do najpóźniejszych) PROSZĘ ZRÓBCIE MI TO ZADANIE SZYBKO !!!!!

1787 -konstytucja amerykańska
1789-1799:rewolucja francuska
1776-DEKLARACJA NIEPODLEGŁOŚCI
1768-1772-KONFEDERACJA BARSKA
1773-SEJM POROZBIOROWY
1788-1792-SEJM 4 LETNI
1772-PIERWSZY ROZBIÓR POLSKI
1792-WOJNA POLSKO ROSYJSKA
1797-POWSTANIE LEGIONÓW POLSKICH WE WŁOSZECH
1794-POWSTANIE KOŚCIUSZKOWSKIE
1793-DRUGI ROZBIÓR POLSKI



3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T15:44:07+01:00
1768, 1772, 1773, 1776, 1787, 1788, 1789, 1792, 1793, 1794, 1797


















































































2010-01-12T15:44:07+01:00
1768-1772-KONFEDERACJA BARSKA
1772-PIERWSZY ROZBIÓR POLSKI
1773-SEJM POROZBIOROWY
1776-DEKLARACJA NIEPODLEGŁOŚCI
1787 -konstytucja amerykańska
1788-1792-SEJM 4 LETNI
1789-1799:rewolucja francuska
1792-WOJNA POLSKO ROSYJSKA
1793-DRUGI ROZBIÓR POLSKI
1794-POWSTANIE KOŚCIUSZKOWSKIE
1797-POWSTANIE LEGIONÓW POLSKICH WE WŁOSZECH
2010-01-12T15:44:41+01:00
1768-1772-KONFEDERACJA BARSKA
1772-PIERWSZY ROZBIÓR POLSKI
1773-SEJM POROZBIOROWY
1776-DEKLARACJA NIEPODLEGŁOŚCI
1787 -konstytucja amerykańska
1788-1792-SEJM 4 LETNI
1789-1799:rewolucja francuska
1792-WOJNA POLSKO ROSYJSKA
1793-DRUGI ROZBIÓR POLSKI
1794-POWSTANIE KOŚCIUSZKOWSKIE
1797-POWSTANIE LEGIONÓW POLSKICH WE WŁOSZECH
:P