Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T15:42:51+01:00
Ja zacząłbym
ty zacząłbyś
on zacząłby
ona zaczęłaby
ono zaczęłoby
my zaczęlibyśmy
wy zaczęlibyście
oni zaczęliby
one zaczęłyby
3 5 3
2010-01-12T16:12:30+01:00
L. poj.
1os. zaczalbym, zaczelabym
2os. zaczalys, zaczelabys
3os. zaczalby
zaczelaby
zaczeloby

l. mn.
1os. zaczelibysmy, zaczelybysmy
2os. zaczelibyscie, zaczelybyscie
3os. zaczeliby
zaczelyby
1 5 1