Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T15:44:25+01:00
L. pojedyncza:
1 os. zacząłbym, zaczęłabym
2 os. zacząłbyś, zaczęłabyś
3 os zacząłby, zaczęłaby, zaczęłoby

L. mnoga:
1 os zaczelibyśmy, zaczęłybyśmy
2 os. zaczelibyście, zaczęłybyście
3 os. zaczeliby, zaczęłyby
1 5 1
2010-01-12T16:11:55+01:00
Czas przyszły,tryb przypuszczający
l.poj l.mn
1. ja zacznę 1.my zaczniemy
2 .ty zaczniesz 2.wy zaczniecie
3 .ona zacznie
on zacznie
ono zacznie 3.oni zaczną
one zaczną
1 1 1