Do udrażniania instalacji sanitarnych stosuje się preparaty zawierające wodorotlenek sodu.Oblicz objętość preparatu, którą należy odmierzyć, wiedząc że jego gęstość wynosi 1,22 g/cm sześciennych, a masa powinna wynosić 6,1 dag

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-25T17:00:27+02:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Do udrażniania instalacji sanitarnych stosuje się preparaty zawierające wodorotlenek sodu.Oblicz objętość preparatu, którą należy odmierzyć, wiedząc że jego gęstość wynosi 1,22 g/cm sześciennych, a masa powinna wynosić 6,1 dag

m=6,1 dag=61g
d=1,22 g/cm³
V=?
d=m/V
V=m/d
V=61g/1,22 g/cm³
V=50cm³
126 4 126
  • Użytkownik Zadane
2009-09-25T17:08:55+02:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
M = 6,1 dag = 61g V = ?

d = 1,22 g/cm³

d = m/V

V = m/d

V = 61g/1,22 g/cm³

V = 50cm³

:)
68 3 68
2009-09-25T17:29:46+02:00
M=6,1dag=61g
d=1,22g/cm sześciennych
d=m/V /*V
Vd=m/d
V=m/d
V=61g/1,22g/cm szescienny
V=50cm sześciennych
80 4 80