Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T15:49:58+01:00
4zalety życia w mieście:
1.możliwość rozwijania swoich zainteresowań
2.większa możliwość uczestniczenia w różnych dodatkowych zajęciach
3.dużo obiektów sportowych, kin
4.dobrze płatna praca
1.brudne ulice
2.korki uliczne
3.powietrze zanieczyszczone spalinami
4.brak poczucia bezpieczeństwa

4zalety życia na wsi:
1.więcej ciszy i spokoju
2.świeże powietrze
3.ludzie nie przywiązują wagi do ubrania
4.rolnicy są na wsi dzięki temu można od nich kupić warzywa i owoce.

4wady:
1.kłopoty związane z komunikacją
2.mniej dużych sklepów
3.ludzie na wsi są wścibscy
4.wszędzie jest daleko

  • Ja95
  • Rozwiązujący
2010-01-12T15:51:37+01:00
MIasto;
zalety; sklepy w poblizu, tramwaje i autobusy, kina, galerie
wady; zanieczyszcZone powietrze spalinami, duzy ruch na ulicy,

wies;
wady; daleko od sklepow, niema tramwaji komunikacja jest wolniejsza
zalety; swierze powietrze, malo zamieszania na ulicach, blisko zwierzat i natury
1 5 1