Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-25T17:15:24+02:00
Kobiety są łągodne, skromne, delikatne
Mężczyzni: odważni, szlachetni, leniwi
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2009-09-25T17:19:04+02:00
Różnica między kobietą a męszczyzną jest duża. Gdyż kobieta ma inne narządy płciowe niż męszczyzna. Męszczyzna przechodzi mutacje w okresie dojrzewania, a dziewczyna miesiączkę.
2009-09-25T17:23:40+02:00
Różnica między kobietą a mężczyzną jest duża. Różnią się oni narządami płuciowymi oraz okresem dojrzewania kobiety dojrzewają szybciej mężczyźni trochę później chociaż jest to sprawa bardziej indywidualna