Odpowiedzi

2010-01-12T15:50:54+01:00
1. Gry komputerowe są fajne, ale kosztują dużo czasu.
2. Gazety są tanie, ale nie lubię czytać.
3. Chciałbym, zobaczyć dalekie kraje, ale moi rodzice są temu przeciwni.
4. Książki są często ekscytujące, ale są one drogie.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T15:52:50+01:00
1. Gry komputerowe sprawiają przyjemność, ale pochłaniają dużo czasu
2. Gazety są tanie, ale nie czytam chętnie
3. Oglądam chętnie długo telewizję, chociaż rodzice są temu przeciwni
4. Książki są często ciekawe, ale są drogie