Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T15:51:51+01:00
To znaczy że kłamstwo szybko wyjdzie najaw.Nie ma po co kłamać bo wszystko czym prędzej się wyda
22 3 22
2010-01-12T15:54:07+01:00
Przysłowie ,,kłamstwo ma krótkie nogi" oznacza, że kiedy kłamiemy prędzej czy później wyjdzie to na jaw. Chodzi również o przysłowie ,,oliwa zawsze sprawiedliwa", czyli nieważne jak ale los się za to odpłaci. To jest coś jak karma - czyli wola niebios zwróci swoje moce przeciw tobie. Poza tym kłamstwo nie popłaca o czym możemy się nieraz przekonać na własnym doświadczeniu.
16 4 16
2010-01-12T15:54:31+01:00
Według mnie przysłowie " kłamstwo ma krótkie nogi" rozumie to jako że nie należy kłamać bo i tak się wszystko wyda i może być jeszcze bardziej źle niż by było gdybyśmy powiedzieli prawdę .
np. po co kłamać rodziców że nie mamy złych ocen , a gdy jadą na wywiadówkę to jest tyle złych ocen że kara zamiast 1tyg. będzie 2 lub 3 tyg.
12 3 12