Odpowiedzi

2010-01-12T15:55:10+01:00
Bóbr - 21 stanowisk
ryś - 10 do 13 sztuk
wydra - 2 do 3 sztuk
borsuk - 95 sztuk
lis - 390 sztuk
orlik krzykliwy - 2 do 3 par lęgowych
bielik - 2 pary lęgowe
bocian czarny - 15 par lęgowych
jenot - około 54 sztuki
łoś - około 200 sztuk
sarna - około 2 000 sztuk
dzik - około 700 sztuk
jeleń - około 70 sztuk
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T15:57:39+01:00
Na piaszczystych wydmach bory sosnowe, Lasy liściaste (w postaci olsów i łęgów), chamedafne północna, relikt glacjalny; wiśnia kwaśna, brzoza czarna, endemit,, dąb czerwony, sosnę smołową, sosnę Banksa.

łoś. Żyją tu także ssaki takie jak: bóbr, ryś, wydra, lis, jeleń, sarna, dzik, jenot, borsuk. Z ptaków występują: bocian czarny, bielik, żuraw, czapla siwa, derkacz, bąk i wiele innych.
1 5 1
2010-01-12T15:58:54+01:00
Zwierzeta: bóbr ,ryś wydra, borsuk,
lis,orlik krzykliwy ,bielik, bocian czarny ,jenot ,łoś ,sarna ,dzik ,jeleń

rośliny:bory mieszane, sosny, drzewa lisciaste, chamedafne północna, relikt glacjalny; wiśnia kwaśna, roślina stepowa z południowo-wschodniej Europy; brzoza czarna, endemit,dąb czerwony, sosnę smołową, sosnę Banksa.


chyba wszystko
2 4 2