Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T16:00:41+01:00
Najkrótszymi drogami:
1.Gdańska 328 km
2.Zakopanego 379 km
3.Łodzi 129km
4.Poznania 296km
5.Lublina 163 km
6.Szczecina 503km
7.Suwałek 269km
8.Wrocławia 330km
2010-01-12T16:04:39+01:00
1. 340 km
2. 347 km
3. 181 km
4. 455 km
5. 205 km
6. 730 km
7. 299 km
8. 459 km
2010-01-12T16:05:53+01:00
1. 300 km
2. 360 km
3. 135 km
4. 290 km
5. 170 km
6. 480 km
7. 260 km
8. 325 km

są to wyniki zaokrąglone;) prosto z encyklopedii