Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T16:10:03+01:00
Ponieważ ludzie nie wiedzieli jak pingwiny (oprucz jednego) znikały z zagrody.
Pingwiny wchodzily jeden na drugiego i przeskakiwały zagrodę.Jeden zawsze musiał zostac.
24 4 24
2010-01-12T16:10:34+01:00
Zaczarowana zagroda ponieważ działy się tam dziwne rzeczy- pingwiny uciekały ciągle z zagrody a badacz nie wiedzieli dlaczego a one poprostu umieją fruea
16 3 16