Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T16:01:34+01:00
Wzór: v= a do 3

a)8 cm
v= 512 cm szesciennych

b)19 dm
v= 6859 dm szesciennych

c)7,1 cm
v= 357,911 cm szescennych

d)20 m
v= 8000 m szescienych
2 5 2
2010-01-12T16:03:45+01:00
Odo:
a)8 x 8 x 8=512cm[szesciennych]
b)19 x 19 x 19=6859dm[szesciennych]
c)7,1 x 7,1 x 7,1=357,911cm[szesciennych]
d)20 x 20 x 20=8000m[sześciennych]
1 5 1
2010-01-12T16:04:28+01:00
V sześcianu = a³

a)
a =8 cm
V = ( 8cm)³ = 512 cm³

b)
a=19 dm
V = a³ = (19dm)³ = 6859 dm³

c)
a = 7,1 cm
V = a³ = (7,1 cm)³= 357,911 cm³

d)
a = 20 m
V = a³ = (20 m)³ = 8000 m³
2 4 2