Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-25T18:01:19+02:00
-1,8× ⅔-0,8×(-¾)²
-------------------------- =(-18/10*2/3 - 8/10* 9/16):(-9/10*5/9-1/2)=
-0,9×5/9+(-½)

(-18/5*1/3 - 1/10* 9/2):(-9/2*1/9-1/2)=
(-18/15 - 9/20):(-1/2-1/2)=(-6/5 - 9/20):(-1)=(-24/20 - 9/20):(-1)=
(-33/20 ):(-1)=33/20= 1,65
2009-09-25T18:03:25+02:00
-18/10×2/3-8/10×(-¾)²
............................=
-9/10×5/9-½
-6/5-9/20 -24/20-9/20
...........=.....................=33/20=1i13/20
-½-½ -1
2009-09-25T20:24:49+02:00