Odpowiedzi

  • cola
  • Początkujący
2009-09-25T18:56:40+02:00
Kurcze.. rozwiązałabym ale strasznie trudno jest napisać... z tymi ułamkami...;/
Gdyby Ci bardzo zależało to mogę rozwiązać na kartce zeskanować i wysłać :)

Jak coś to pisz: gg 2789598

pzdr :)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-25T21:43:04+02:00
Rozwiąż układy równań:
a) x-y=6 →x=y+6
x-y/3 (tu ma być kreska ułamkowa:)) - x+y/2=5-x


x=y+6
y+6-y/3 (tu ma być kreska ułamkowa:)) - y-6+y/2=5-y-6
(3y+18-y)/3 (tu ma być kreska ułamkowa:)) (- 2y-12+y)/2=-y-1
(2y+18)/3 (tu ma być kreska ułamkowa:)) (- y-12)/2=-y-1 coś nie tak, gdzie ta kreska???

b) 2(y-x)+4=2y
y-(x+1)²=2-(x-1)²

2y-2x+4=2y
y-(x²+2x+1)=2-(x²-2x+1)

-2x+4=0
y-x²-2x-1=2-x²+2x-1

-2x=-4
y-2x=2+2x

x=2
y-4=2+4

x=2
y=10