Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-25T17:50:55+02:00
Dopisz brakujące równanie układy tak,aby powstały układ równań:
a)był sprzeczny
3x-2y=5
3x-2y=4.........

b)był nieoznaczony
x+6y=3
-x-6y=-3.........


c)był oznaczony
5x-y=6
.2x+y=3.......
5 2 5
2009-09-25T17:53:11+02:00
A) 6x - 4y = 7
b) 2x + 12y = 6
c) x+y = 6
6 4 6
  • Użytkownik Zadane
2009-09-25T18:01:25+02:00
A)był sprzeczny
3x-2y=5
3x-2y=7

b)był nieoznaczony
x+6y=3
2x+12y=6

c)był oznaczony
5x-y=6
2,5x-0,5y=3
2 3 2