Odpowiedzi

2010-01-12T16:08:29+01:00
Koń trojański - to wyrażenie oznacza synonim podstępnego podarunku, przynoszącego zgubę.

Koń trojański został zbudowany przez Greków.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T16:10:09+01:00
Koń trojański - zasadzka,pułapka

Policjanci zrobili zasadzkę by złapać groźnego bandytę , udało się bandyta wpadł w pułapkę policjantów.

Policjanci zrobili konia trojańskiego by złapać groźnego przestępcę , udało się przestępca wpadł w konia trojańskiego policjantów.


Mam nadzieję że pomogłem :)