3 to sześciennych jak by ktoś nie wiedział ;]

5dm3 = ........cm3
7,2dm3=.......cm3
10,5dm3......cm3
4l=........cm3
2,5l=.........cm3
80,3l=.......cm3
2000cm3=.......dm3
4500cm3=.....dm3
30000cm3=.......dm3


Kto pierwszy napisze ii wszystkie przykłady dam naj ;] Pozdro

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T16:10:34+01:00
5dm3 = 5000cm3
7,2dm3=7200cm3
10,5dm3=10500cm3
4l=4000cm3
2,5l=2500cm3
80,3l=80300cm3
2000cm3=2dm3
4500cm3=4,5dm3
30000cm3=30dm3
2010-01-12T16:11:57+01:00
5dm3 = 5000cm3
7,2dm3=720cm3
10,5dm3= 1050cm3
4l= 4000cm3
2,5l=2500cm3
80,3l=80300cm3
2000cm3=2dm3
4500cm3=4,5dm3
30000cm3=30dm3
2010-01-12T16:14:16+01:00
5dm3=5000cm3
7,2dm3= 7200cm3
10,5dm3= 10500 cm3
4l= 4000cm3
2,5l=2500cm3
80,3l= 80300cm3
2000cm3= 2dm3
4500cm3=4,5dm3
30000cm3= 30dm3