Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T16:11:22+01:00
27poprawnych odpowiedzi to 90% wszystkich pytań, a 100% to p
zapisujesz poprzez proporcje;

27-90%
p -100%
metodą krzyżową
p=(100%*27)/90%
p=30 tyle było wszystkich pytań poprawna odpowiedź to;
28 < p ≤ 30
czyli ilość zadań jest większa od 28 i większa lub równa 30:)
33 4 33
2010-01-12T16:13:05+01:00
90%=27pytan
100%=p

p=100% x 27pytan/ 90%
p=30 pytan
14 2 14