Odpowiedzi

2009-09-25T18:19:52+02:00
33-3,11,33
35-5,,35
49-9,49
27-3,9,27
20-2,4,5,10,20
28-2,4,14,28
50-5,10,25,50
63-3,7,9, 63

i oczywiście wszystkie liczby dzielą sie przez 1
2 3 2
2009-09-25T18:20:57+02:00
33- 1,11,3,33
35-5,7,1,35
49-1,49,7
27-3,9,27,1
20-10,2,4,1,20,5
28-4,7,28,1,2
50-10,5,25,2,50,1
63-7,9,63,1,3,21
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-25T21:14:54+02:00
Wypisz wszystkie dzielniki podanych liczb:
D33={1,3,11,33},
D 35={1,5,7,35}
D49={1,7,49}
D27={1,3,9,27}
D20={1,2,4,5,10,20}
D28={1,2,4,7,14,28}
D50={1,2,5,10,25,50}
D 63={1,3,7,9,21,63}
4 4 4