Odpowiedzi

2010-01-12T16:17:14+01:00
Musisz podac swoje wady i zalety i musisz również opisać jaki jestes dla innych , i jak ciebie postrzegają (kłam ile wlezie)
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T16:23:52+01:00
Jestem ambitna, skromna, przyjacielska. Czasami bywam nieśmiała i dlatego nie mam przyjaciół. Wszystkie dziewczyny z mojej klasy są zawsze ładnie ubrane, uczesnane, a niektóre nawet pomalowane. Mnie nie zależy tak bardzo na wyglądzie. Chodzę normalnie ubrana. I przez to one mnie nie lubią, śmieją się ze mnie, wyzywają, nawet przezwały mnie ostatnio od kury domowej. Ja tak bardzo się tym nie przejmuję, ale chciałabym mieć przyjaciółki. Chociaż jedną, z którą mogłabym rozmawiać, śmiać się, opowiadać jej co się u mnie dzieje. Niestety nie mam takiej osoby. Całymi popołudniami siedzę przy TV i ogłądam jakieś głupie filmy. Bardzo chciałabym wstąpić do tego klubu, ponieważ zależy mi, żeby poznać ciekawych ludzi.
14 1 14