Odpowiedzi

2010-01-12T16:21:44+01:00
Tak już jest... obrazi się kogoś, powie nie to co trzeba, a potem trzeba umieć przyznać się do błędu. Dla większości jest to tylko 'sposób na nudę' a dla innych ciężkie wyzwanie! Nie wiadomo czy ta osoba przyjmie przeprosiny? I czy znów czegoś nie powiemy, co jest obrażające.
To trudna rzecz, ale szlachetna jeżeli rozumie się swój błąd.
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T16:27:10+01:00
Wybaczanie jest to trudna sztuka. Jeżeli, ktoś nas bardzo zranił nie potrafimy mu tego wybaczyć, jest nam żal, że ta osoba nas skrzywdziła. Zwykle z czasem przechodzi ta nienawiść, ponieważ zapominamy. Niektóre urazy zostają do końca życia. Nauka wybaczania nie jest łatwa, ale możliwa do zrealizowania. Wystarczy tylko chcieć.
1 4 1