Odpowiedzi

2010-01-12T16:21:20+01:00
Jurand ze spychowa był ojcem bardzo kochającym swoje dzieci, był kochającym ojcem oraz mężem.
Choć był bardzo ostry to potrafił pokazać miłość swym dzieciom
30 4 30
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T16:23:10+01:00
Moim zdaniem byl dobrym ojcem gdzyż Rycerz nad wszytsko kochal swoja corke.Dla jej dobra zgodzil sie na upodlenie,odrzucil rycerska rycerska dume i pokorny stanal przed bramami Sczytna.dal przy tym dowod nadludzkiej sily.Gdy zmarla danusia , nie pragnal zemsty lecz modlil sie za nia , pokutowal.zaszla w nim ogromna przemiana, (wolno puscil Zygryfa,oprawce dziecka)Byl pokornym ojcem
28 4 28