Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-12T16:23:15+01:00
,,Nie pytaj co Ameryka może zrobić dla ciebie, ale co ty możesz zrobić dla Ameryki" rozumiem poprzez to, że to ludzie mają dbać o ziemię, czystość na niej, a nie brudzic i chcieć zeby to sie samo posprzątało.

proszę o naj !
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-12T16:24:01+01:00
,,Nie pytaj co Ameryka może zrobić dla ciebie,ale co ty możesz zrobić dla Ameryki" Pod tymi słowami kreje sie tzw morał. Nie patrz co ktoś może zrobić dla Ciebie, ale Co ty możesz zrobic dla kogoś. W naszych czasach każdy patrzy żeby ktoś mu pomógł ale gdy ktoś prosi o pomoc to zbywa się go dennymi tekstami. Trzeba być pomocnym i nie patrzeć tylko z korzyścią dla siebie. Można pomagać bez interesowanie.


yy xd takie pierdoly ale powinno byc ok ;)
1 5 1