Krzyżówka str.35 kl.Igim-ćw.Puls Życia
1.element wiązki przewodzacej korzenia?
2.warstwa utworzona z przylegajacychdo siebie komórek,stanowiąca ochroną przed czynnikami zewnętrznymi?
3.Zalezność wystepująca między grochem a bakteriami wiążącymi azot atmosferyczny?

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T16:23:05+01:00
1 łyko
2 skórka
3 symbioza
4 włośniki
5czapeczka
6 burak


;D
3 4 3
2010-01-12T16:24:05+01:00