Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T16:28:14+01:00
Główne, adwentowe postaci - to Najświętsza Maryja Panna, Patronka adwentowego czuwania; prorok Izajasz zapowiadający przyjście Zbawiciela i największy z proroków św. Jan Chrzciciel, który bezpośrednio przygotowywał lud na spotkanie Mesjasza, wzywając do prostowania Jemu ścieżek w naszym sercu
8 2 8
2010-01-12T16:29:08+01:00
Postacie adwentu : Matka Boża , Jezus Chrystus
prorocy - Jan Chrzcicel, prorok Izajasz
5 3 5