Wyobraź sobie, że przeniosłeś się w czasie o 5 tysięcy lat wstecz. Jesteś egipskim rolnikiem. Napisz, jakich narzędzi użyjesz podczas wymienionych prac :

Orka- ...................
Żniwa- ..................
Młocka- .................
Kopanie i konserwowanie kanałów- .................................

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T16:27:44+01:00
Orka- socha, motyka kamienna, pług
Żniwa- sierp żelazny
Młocka- cepy, kije
Kopanie kon. kanałów- motyka, siekierka z brązu


Mam nadzieję, że pomogłam liczę na Naj^^ ;)

P.S Sądzę , że będzie będzie dobrze, bo w 5 klasie miałam to samo zadanie xdd
3 5 3
2010-01-12T22:09:49+01:00
1. pług, motyka
2. sierp żelazny
3. kij,cep
4. siekierka, motyka
2 5 2