Odpowiedzi

2010-01-12T16:35:28+01:00
Podaj przykłady zniszczeń, jakie może powodować korozja.
- utrata polysku
-może pęknąć lub sie połamać
-rdzewienie samochodów, łyżew
-znaczne obniżenie własności mechanicznych i użytkowych maszyn



38 3 38
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T16:37:36+01:00
Przykłady zniszczeń, jakie może powodować korozja;
-utrata blasku
-pękanie
- powstawanie rdzy na żelazie będącej produktami jego utleniania
-plamy czy wżery o znacznej głębokości i wpływają silnie na zmniejszenie wytrzymałości zarówno materiału jak i konstrukcji.

W jaki sposób można zabezpieczyć przedmioty przed korozją?
- malowanie
- lakierowanie
-smarowanie olejami i smarami
-niklowanie
-chromowanie
-cynkowanie
-ochrona elektrochemiczna
62 4 62
2010-01-12T16:39:55+01:00
Zniszczenia
-utrata połysku
-trwałe uszkodzenie
-pęknięcie
-zlamanie
-tworzenie się dziór w skutek korozji

Zabezpieczenia
-preparaty antykorozyjne
-powłoki ochronne
-niklowanie
-chromowanie
-metalizacja
59 3 59