Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-25T19:17:37+02:00
Jest to nauka o przeszłości o czymś co się stało kiedys. Opisuje dawne dzieje. Uczy nas o starożytności
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2009-09-25T19:18:53+02:00
Historia jest to nauka, która bada i opisuje przebieg
wydarzeń, które miały miejsce w przeszłości. W
wydarzeniach tych brał udział człowiek, dlatego
historia zajmuje się opisem tego, jak dawniej żyli
ludzie, jak zdobywali pożywienie, jak budowali
państwa, jak walczyli, jak oddawali cześć bogom itd.
Badając fakty i wydarzenia z przeszłości, historia
pozwala nam poznać przyczyny i skutki tego, co
wydarzyło się kiedyś. Badaniem przeszłości i
przekazywaniem wiedzy o niej zajmują się historycy.

;))