Odpowiedzi

2010-01-12T16:36:59+01:00
Rosja - Rosjanka, Rosjanin
Włochy - Włoszka, Włoch
Czechy - Czeszka, Czech
Niemcy - Niemka, Niemiec
Hiszpania - Hiszpanka, Hiszpan
Portugalia - Portugalka, Portugalczyk
Polska - Polka, Polak
Egipt - Egipcjanka, Egipcjanin
Chiny - Chinka, Chińczyk
Japonia - Japonka, Japończyk
8 4 8
2010-01-12T16:39:38+01:00
NIEMCY-niemka niemiec
HISZPANIA - hiszpanka hiszpan
SZWECJA - szwedka szwed
ANGLIA - anglik angielka
WEGRY-wegierka wegier
CZECHY- czeszka czech
PORTUGALIA- portugal portugalka
UKRAINA - ukrainka ukrainiec
LITWA -litwin litwinka
rROSJA-rosjan rosjanka
5 4 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T16:39:46+01:00
1.Niemcy- Niemiec.Niemka
2.Anglia-Anglik.Angielka
3.Hiszpania-Hiszpan.Hiszpanka
4.Włochy-Włoch.Włoszka
5.Rosja-Rosjanin.Rosjanka
6.Czechy-Czech.Czeszka
7.Ukraina-Ukrainiec.Ukrainka
8.Brazylia-Brazylijczyk.Brazylijka
9.Egipt-Egipcjanin.Egipcjanka
10.Australia-Australijczyk.Australijka
11.Chiny-Chińczyk.Chinka
16 4 16