J) (,0,7x3,5+0,65):0,04


zad 2
Od iloczynu liczb 2,7 i 12,5 odejmij iloraz 16,9 przez 1,3

zad 3

a)2,75x0,2-3,5:70+0,1
--------------------------
14,8-2,54+2,74

b) 7,34-2,84:2+0,44
----------------------------
336-3,6-1,44x10



Jagby co do to ta przerywana kreska to kreska ułamkowa bo innaczej nie umialam zrobic:(

3

Odpowiedzi

2009-09-25T19:28:27+02:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-25T19:33:13+02:00
) (,0,7x3,5+0,65):0,04=(2.45+0.65):0.04=77.5


zad 2
Od iloczynu liczb 2,7 i 12,5 odejmij iloraz 16,9 przez 1,3
2.7*12.5-16.9:1.3=33.75-13=20.75
zad 3

a)2,75x0,2-3,5:70+0,1
--------------------------
14,8-2,54+2,74
[0.55-0.05+0.1]/[15]=0.6/15=0.04

b) 7,34-2,84:2+0,44
----------------------------
336-3,6-1,44x10
[7.34-1.42+0.44]/[336-3.6-14.4]=
6.36/318=0.02
2 3 2
2009-09-25T19:41:13+02:00
1)
(0,7x3,5+0,65):0,04 = (2,45+0,65):0,04 = 3,1:0,04 = 77,5

3)
a)2,75x0,2-3,5:70+0,1
-------------------------- =
14,8-2,54+2,74

0,55 - 0,05 + 0,1
------------------------- =
15

0,6 : 15 = 0,04

b) 7,34-2,84:2+0,44
------------------------ =
336-3,6-1,44x10

7,34 - 1,42 + 0,44
---------------------- =
336 - 3,6 - 14,4

6,36 : 318 = 0,02

2)
Od iloczynu liczb 2,7 i 12,5 odejmij iloraz 16,9 przez 1,3
2,7 x 12,5 - 16,9 : 1,3= 33,75 - 13 = 20,75
1 1 1