Odpowiedzi

2010-01-12T16:41:44+01:00
Ponieważ Rosja, Austria i Prusy - państwa, które zawarły ten pakt, miały na flagach czarne orły.
2 5 2
2010-01-12T16:42:57+01:00
Bo trzy kraje mające w herbie orła:
Rosja, Austria i Prusy w 1732 zawarły traktat w sprawie kontroli elekcji w Polsce.
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T16:45:38+01:00
Porozumienie miedzy trzema przyszłymi zaborcami nazwano traktatem trzech czarnych orłów
2 4 2