Możesz mi przetłumaczyć to na j. polski :

1. Guten Tag! Herzlich wilkommen! Kommt bitte herein!

2. Leg bitte ab!

3. Bitte ein Geschenk fur dich.

-4.Oh, ein iPhon, danke Oma.

5. Setz dich bitte hin!

6. Den Tee bitte!

7. Greif bitte zu! Hier sind Apfelkuchen und Schokoladentorte.

8. Die Schokoladentorte schmeckt aber gut.


Wszystkie te zwroty dotyczą urodzin. :)
Na jutro potrzebne! Proszę o odpowiedzi ! ;)
Jeszcze się tego muszę nauczyć na pamięć ! wiec proszę o rozwiązania..

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T16:52:40+01:00
1.Do widzenia! witamy!
2. proszę odłożyć!
3.Poproś o prezent dla ciebie.
4.oh, iPhone, Dziękuję babci!
5.usiądź proszę!.
6.Cherbata proszę.
7.Smutek Oto szarlotka i ciasto czekoladowe.
8.Ciasto czekoladowe, ale smakuje.

2010-01-12T17:24:29+01:00
1 Dzień dobry! Serdecznie witamy! Wejdźcie tutaj proszę!
2?
3 Proszę prezent dla Ciebie.
4 Och iPhon, dziękuje babciu.
5 Usiądź proszę tam.
6 Proszę herbatę.
7 ?
8 Tort czekoladowy smakuje świetnie.