Trzeba rozdzielić 24 batony i 30 jabłek tak,aby otrzymać jednakowe paczki zawierające jabłka i batony. Ile paczeek można otrzymać? Wymień wszystkie możliwości. 1 paczka- 24 batony,30 jabłek 2 paczki-w każdej po 12 batonów i 15 jabłek

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-25T19:59:57+02:00
1 paczka - 24 batony i 30 jabłek
2 paczki - 12 batonów i 15 jabłek
3 paczki - 8 batonów i 10 jabłek
6 paczek - 4 batony i 5 jabłek

Według mnie są tylko 4 możliwości.
9 4 9
2009-09-25T20:41:27+02:00
Trzeba rozdzielić 24 batony i 30 jabłek tak,aby otrzymać jednakowe paczki zawierające jabłka i batony. Ile paczeek można otrzymać? Wymień wszystkie możliwości. 1 paczka- 24 batony,30 jabłek 2 paczki-w każdej po 12 batonów i 15 jabłek,3 paczki po 8 batonów i 10 bananów,6 paczek po 4 batony i 5 bananów,
6 4 6
2009-09-25T21:39:12+02:00
1 paczka - 24 batony i 30 jabłek
2 paczki - 12 batonów i 15 jabłek
3 paczki - 8 batonów i 10 jabłek
6 paczek - 4 batony i 5 jabłek
9 4 9