Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T16:52:29+01:00
Różnice:
limfatyczny:
-plynie limfa
-uklad otwarty
-ma za zadanie chronic organizm przed drobnoustrojami chorobotworczymi
krwionosny:
-zamkniety
-plynie krew
-glownym zadanie jest dostarczenie tlenu
6 3 6
2010-01-12T17:07:56+01:00
Różnice:
1. układ krwionośny jest zamknięty, a limfatyczny otwarty.
2. rodzaj transportowanego płynu w krwionośnym- krew, w limfatycznym- limfa
3. obecność serca w u.l- brak, w u.k.- jest

Podobieństwa:
1. posiadają naczynia oraz płyn, który krąży w tych naczyniach.
2. odgrywają ważną rolę w utrzymaniu homeostazy organizmu
3.


7 4 7
2010-01-12T17:08:02+01:00
Na pewno jako podobieństwo napisz, że biorą udział w reakcjach odpornościowych.
zi może rozprowadzają składniki odżywcze
3 3 3